Čelnici modne kuće ’Lane Bryant’ koja proizvodi donji veš za punije žene, optužili su velike američke televizijske kuće Fox i ABC da diskrimnišu žene sa oblinama, pošto njihova plaćena reklama nije emitovana, preneli su tamošnji mediji.
Reklama za novu kolekciju Cacique, u kojoj oblija manekenka isprobava seksi donji veš pred sastanak trebalo je da bude emitovana za vreme najpopularnije TV emisije ’Ples sa zvezdama’, ali se to, uprkos dogovoru, nije desilo. Kao objašnjenje, šefovi ovih televizijskih kuća naveli su provokativnost TV spota koji nije prikladan za gledaoce.
Kao odgovor, besni čelnici ’Lane Bryanta’ naveli su poređenje sa više nego izazovnim reklamama kuće ’Victoria’s Secret’, koje se emituju bez problema. Iz Foxa su demantovali navode o diskriminaciji, rekavši da modna kuća samo pokušava da napravi priču ni od čega, ne bi li dobili prostor u medijima. Međutim, pošto su iz ’Bryanta’ zapretili povlačenjem novca, čelnici Foxa pristali su da emituju reklamu, koja će biti prikazana u sredu, u poslednjih deset minuta emisije ’Američki Idol’, preneo je Stylelist.com.
<object width="540" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VMxyZQfMmM4&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VMxyZQfMmM4&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="540" height="390"></embed></object>
0 comments:
Post a Comment